Šokių stiliai

Išsirink tai, kas patinka Tau, registruokis ir ateik pabandyti, pirma treniruotė nemokama!

Vaacking Open  treniruotės su Vilte !
Paskubėk registruotis: www.flashdance.lt
Pirma treniruotė NEMOKAMA!!!

Krepšinio šokėjų treniruotės puikiai tinka merginoms, siekiančioms tobulai išlavinti kūno lankstumą, judesį. Kadangi krepšinio šokėjų tikslas ne tik parodyti puikius šokio įgūdžius, o ir užvesti publiką, priversti visus judinti kojas pagal ritmą, merginos privalo nemažai paplušėti ir su veido kalba, o tai- nelengva užduotis. Tad merginos, kurios siekia puikios figūros ir artistiškumo, žinokit, čia Jūs visada laukiamos!!!
Zumba – tai puiki treniruotė, siekiantiems smagiai, energingai ir rezultatyviai praleisti laiką šokių aikštelėje! Tai nauja kardio fitness treniruotė, jungianti aerobiką su šokiu. Aktyvus darbas visos treniruotės metu padeda deginti kalorijas ir formuoti gražias kūno linijas. Ši treniruotė yra lengvai atpažįstamų šokių žingsnelių ir stilių – merengue, salsa, cumbia, mambo, samba, flamenco, hip hop, pilvo šokio ir daugelio kitų- derinys. Ši treniruotė yra skirta visiems – tiek pradedantiems, tiek pažengusiems, tai paprastos, bet žaismingos choreografijos kombinacijos, daug geros nuotaikos ir sudegintų kalorijų. Šioje treniruotėje neegzistuoja amžiaus ribos, nes tai puiki proto, kūno ir sielos mankšta, skirta kiekvienam, norinčiam judėti. Mūsų tikslas paprastas – Jūsų treniruotė privalo būti pripildyta gera nuotaika. Tik nepamirškite patogios aprangos ir avalynės, daug vandens, rankšluosčių, pozityviai nusiteikti ir geros nuotaikos.
Dancing in high heels/Go-Go Flash dance šokių studijoje: Grakšti bei taisyklinga laikysena – kiekvienos moters grožio etalonas. Šokiai, avint aukštakulnius, nereiškia vien tik pasivaikščiojimus ar darbu viršutine kūno dalimi. Didžiausias krūvis tenka pėdoms, todėl atliekami specialūs pratimai, ne tik dailinantys kojų linijas, bet ir stiprinantys blauzdų, šlaunų raumenis bei pėdas. Teisinga jos padėtis padeda išlaikyt balansą, kuris suteikia galimybę ne tik grakščiai vaikščioti, bet ir atlikinėti įvairius kitus staigius kojų bei viso kūno judesius.
Solo Latino – šokio būdas žinomas visame pasaulyje. Solo šokiai – tai būdas šokti ir linksmintis po vieną, nereiklauja partnerio, todėl labai populiarus tarp moterų ir merginų. Šokio ritmu Jūs nukeliausite net į pačią Lotynų Ameriką. Šokdami tapsite plastiški, bei gerinsite savo koordinaciją.
Show dance šokiai skirti visiems, kurie trokšta ne tik lankstaus, tvirto kūno, nepriekaištingos laikysenos ir eisenos, bet ir scenos šviesų. Pagal populiariausius buvusius ir esamus pasaulio hitus atliekamos šokių kompozicijos verčia susižavėti kiekvieną, o šokėjams pajausti kas tai yra tikras šokis. Kviečiame šauniai pasišokti skambant šiuolaikinei clubinei muzikai.
Street dance – tai visų gatvės šokio stilių visuma. Išmoksite ne tik daug šokių judesiukų, bet geriau pažinsite stilių įvairovę. O tai privers būti ne tik stilingu, bet ir madingu.
Breakdance (Breikas) – tai šokis, reikalaujantis ne tik fizinės jėgos. Reikia išmokti mąstyti! Kiekvienas norintis gali šokti labai gerai. Tik reikia turėti tikslą ir lieti prakaitą šokių aikštelėje. Ateikite, pamatykite ir tikrai nenusivilsite!
Hip-Hop užsiėmimai yra populiarūs jau kurį laiką. Tai šokis, kuris skatina šokėjo individualumą, kūrybingumą ir originalumą, o taip pat skatina improvizuoti. Mūsų šokių studijoje nuo pat pradžių mokysitės universalių bazinių žingsnių, judesių, judesių jungčių. Pažengusieji turi visas galimybes parodyti save ir dalyvauti įvairiuose renginiuose.
Šokiai mažiesiems (Ikimokyklinukai)  – Mažylių šokių grupė skirta patiems mažiausiems (2-5 m.) klubo šokėjams. Užsiėmimų metu vaikai mokysis šou šokio judesių, pagrindinių gatvės šokių žingsnelių, bei kitokių šokių. Vaikai gaus užduočių – žaidimų, kurie ne tik lavins koordinaciją, kūno lankstumą, atmintį, bet ir užsiėmimą darys smagų. Darbas grupėje padės vaikučiams tapti drąsesniems, labiau pasitikėti savimi, bei išmokti bendrauti ir draugauti.
Pilvo šokiai – tai daugiau nei grakštūs judesiai ar žavingas pozų žaizmas. Tai Jūsų vidinis pasaulis – sielos atspindys. Egzotiškas, gražus, jausmingas šokis išvysto puikią laikyseną ir padeda tobulinti kūno linijas. Dirbant „probleminių” (pilvo, šlaunų) zonų raumenims, sąnariai ir stuburas neapkraunami, o atvirkščiai – vystomas jų lankstumas. Pilvo šokis pasižymi laisva sistema, todėl yra prieinamas visoms, nepriklausomai nuo amžiaus, kūno sudėjimo ir fizinio pasirengimo lygio.
Poriniai šokiai – tai bene populiariausia sporto šaka šiandien. Šokami poromis ir skirstomi į Lotynų Amerikos ir klasikinius šokius. Flash Dance šokių studija kviečia į pramoginių šokių pamokas suaugusiųjų poras. Tai puiki proga ištrūkti iš namų ir gerai praleisti laiką su savo draugu ar sutuoktiniu. Paįvairinsite santykius, pailsėsite ir atsipalaiduosite. Taip pat mokiname šokti jaunųjų poras, kurios nori nustebinti svečius vestuviniu valsu, rumba ar kitu įsimintinu šokiu.
Mama ir vaikas šoka kartu kai jau vaikutis pastovi.  Šoka mama ir vaikelis (kai vaikutis jau pats gali stovėti) – Vaikų fizinis brendimas pasireiškia ūgio kitimu, svorio kitimu, raumenų jėgos didėjimu, kaulų tvirtėjimu, judesių koordinacijos tobulėjimu, įvairių judėjimo įgūdžių formavimusi. Įvairi sportinė veikla ne tik ugdo fizines jėgas, bet ir ištvermingumą, valią, ryžtingumą, atsakingumą ir kitas savybes, labai svarbias individualiam asmenybės vystymuisi. Kadangi šokis kartu yra ir meninės veiklos išraiška, tai ugdo vaiko meninius gebėjimus, estetines pažiūras, plėtoja emocinį ir mąstymo procesus. Taigi, šokį apskritai galima laikyti sveikatos, kūno grožio, jėgos, grakštumo šaltiniu. Taigi pamokėlių metu vaikai išmoks pajusti ritmą, naujų šokių stilių ir judesiu, fiziškai sustiprės, lavins savo lankstumą, jėgą, ištvermę ir greitį.Išmoks bendrauti ir dirbti grupėje ir aišku sugrįš pas tėvelius pilnai iškrauti ir laimingi. O tas pats neišvengiamai laukia ir mamų Amžiaus ribos nėra – kad vaikelis galėtų šokti, jis turi tvirtai stovėti ant savo kojų. Vaikai šokti pradeda tada kada jie patys nori, o mamos tiesiog šoka, ir dažnai vaikai greitai pradeda kartoti savo mamas. Treniruotėje : Pradžioje pagrindinis dėmesys patiems mažiausiems, kartu šoka mamos ir vyresnieji vaikai ( jiems tai tarsi apšilimas) daineles tik vaikiškos. Mažiausieji dėmesį koncentruoja trumpiausiai, todėl jiems pavargus rimčiau darbuotis pradedu su mamomis ir vyresniais vaikais, o mažyliai tiesiog žaidžia salėje kartu, o dažnai kartoja „suaugusiųjų“ judesius dar aktyviau nei mažiukams skirtus.Galiausiai lankstumo ir tempimo pratimai visiems atejusiems.
PROMO treniruotės su Laura ir Liveta!!!
Šokių mokytoja Kristina, norėtų pakviesti mergaites nuo 3 metų į baleto pamokėles atsinaujinusioje “Flash Dance” studijoje. Šokių pamokėlių metu mokinsimės baleto pagrindų, žaidimo forma ugdysime kūrybiškumą, ritmiškumą taip pat lavinsime taisyklingą laikyseną, koordinaciją ir stiprinsime visus kūno raumenukus.
Laukiame mūsų mažųjų šokių aikštelėje!
Leiskime mūsų mažosioms, pasijausti princesėmis!
Kalanetika – tai ypatingai graži ir moteriška mankšta. Ji priverčia dirbti visus kūno raumenis, tačiau nedidina jų masės. Kalanetikos treniruočių metu ne tik maloniai išmankštinsite kūną, bet ir paryškinsite kūno linijas. Kalanetika – tausoja ir stiprina sąnarius, neapsunkinant širdies darbo, pastovus kvėpavimas ramina ir stiprina nervų sistemą. Nauda – išmankštintas kūnas, žymiai didesnis lankstumas, ryškesni raumenys. Pagerėjusi kraujotaka ir medžiagų apykaitos veikla padeda jaustis gerai ir išlikti puikios nuotaikos. Tai pratimų sistema, susidedanti iš raumenų tempimo ir statinių “impulsinių” judesių. Užsiėmimų tikslas – sustangrinti kūną, nedidinant kūno masės, „nepumpuojant“ raumenų. Tai pasiekiama aktyvinant ir tonizuojant giliuosius raumenis. Jau po kelių treniruočių matomi akivaizdūs pokyčiai: tvirtėja poodinis sluoksnis, riebalų masė ima nykti, raumenys – stangrėti.