Sporto ir sveikatingumo užsiemimai

Home » Sporto ir sveikatingumo užsiemimai

Išsirink tai, kas patinka Tau, registruokis ir ateik pabandyti, pirma treniruotė nemokama!

Paskubėk registruotis: www.flashdance.lt

Pilatesas – vadinamas vakarietiška joga, tinkama sportuojantiems ir niekada nesportavusiems, jauniems ir vyresniems, lieknesniems ir apkūnesniems. Atliekant Pilateso pratimus stiprėja pilvo, juosmens ir nugaros raumenys. Ypatingai tvirtėja stuburo raumenys – stabilizatoriai. Kiekvienas pratimas atliekamas susikoncentravus, laisvai kontroliuojant save ir atitinkamai kvėpuojant. Judesiai plastiški, grakštūs, tarsi jungiantys vienas kitą. Reguliariai atliekant pratimus kūnas pradeda atrodyti lieknesnis, tvirtesnis ir patrauklesnis. Atsiranda daugiau pasitikėjimo savimi, pagerėja pusiausvyra, mažėja nuovargio pojūtis, pagerėja virškinimas ir padidėja deguonies suvartojimas, pagražėja oda, sustiprėja imuninė sistema, atsiranda daugiau jėgos. Tad jei Jūsų tikslas- harmoningas kūno vystymas, streso mažinimas, raumenų koordinacijos ir balanso gerinimas, gera savijauta ir puiki išvaizda, tuomet Pilateso užsiėmimai būtent Jums!
Krepšinio šokėjų treniruotės puikiai tinka merginoms, siekiančioms tobulai išlavinti kūno lankstumą, judesį. Kadangi krepšinio šokėjų tikslas ne tik parodyti puikius šokio įgūdžius, o ir užvesti publiką, priversti visus judinti kojas pagal ritmą, merginos privalo nemažai paplušėti ir su veido kalba, o tai- nelengva užduotis. Tad merginos, kurios siekia puikios figūros ir artistiškumo, žinokit, čia Jūs visada laukiamos!!!
Pilvo presas. Pilvo presą svarbu treniruoti vien dėl to, jog juosmens raumenų korsetas sudaro stuburą palaikančią sistemą, kuri padeda išvengti nugaros skausmų. Dažniausiai nugaros skausmus lemia būtent netreniruojami pilvo preso raumenys Tai treniruotės, kurių metu didžiausias dėmesys skiriamas nugaros ir pilvo preso raumenims stiprinti, formuoti ir gražinti, o taip pat nužmirštant viso kūno raumenukų stiprinimo ir tonizavimo. Tai kvėpavimo ir fizinių pratimų kompleksas skirtas visiems kūno raumenims tonizuoti, stiprinti labiausiai atkreipiant dėmesį į pilvo presą ir nugarą. Tai yra mažesnio intensyvumo treniruotės, tačiau tai nereiškia, kad mažiau efektyvios! – stiprinsime ašinius skeleto raumenis (nugara, pilvo presas, dubuo, šlaunys), žinoma, nepamiršime ir galūnių! – šiose treniruotėse – minimalus kiekis šuoliukų, bėgimo. Įsitikinsite, kad koncentracija, balansas, tikslus ir mažesnio tempo darbas atneša taip pat nuostabių rezultatų. Tai – balansinių, jėgos, tempimo pratimų bei pilvo preso/nugaros raumenų treniravimo kombinacija; – kam siūlome? Visiems, norintiesiems išbandyti šį tą naujo. Taip pat mūsų nariams, negalintiems atlikti daug šuoliukų, bėgimo treniruotės metu, bet norintiems tvirto kūno. Visa tai rasite mažesnio intensyvumo čia.
Preso ir nugaros stiprinimo treniruotės. Tai ištvermės ir kūno apimčių mažinimo treniruotė pradėti – puikų ir aktyvų rytą. Vienas geriausių būdų mažinti svorį yra kardio treniruotės. Kardio treniruotės yra naudingos tuo, kad jos ne tik smarkiai degina riebalus, tačiau ir pagerina kraujospūdį bei medžiagų apykaitą. Tai intensyvi treniruotė, skirta lavinti ištvermę, stiprinti ir išryškinti visus kūno raumenis, gerinti širdies ir kraujagyslių sistemą bei intensyviai deginti kalorijas. Treniruotė skirta sveikiems ir fiziškai aktyviems žmonėms, norintiems gerai jaustis ir puikiai atrodyti. Smagi ir efektyvi treniruotė tiek moterims, tiek ir vyrams. Jos metu yra lavinamos pagrindinės kūno fizinės sąvybės – ištvermė, koordinacija, jėga ir pusiausvyra. Treniruotės tikslas – efektyviau ir atsargiau, mažinant traumų riziką, atlikti kūno judesius. Kompleksinių pratimų metu apkraunamos kelios raumenų grupės vienu metu. Pagrindinė šių treniruočių priemonė – pratimus atliekančio kūno svoris. Treniruočių metu mes paliesime stilius salsa regeaton, house, street dance, commercial dance ir aerobikos šokių judesius.
Joga! Kas yra joga ir kuo ji naudinga žmogui?
Nugaros ir sąnarių skausmai, laikysenos sutrikimai. Šių problemų sprendimas jogos padėčių ir terapinių pratimų pagalba.
Proto ir emocijų raminimas. Streso poveikio organizmui šalinimas. Kvėpavimo pratimai ir atsipalaidavimas.
Kalanetika – tai ypatingai graži ir moteriška mankšta. Ji priverčia dirbti visus kūno raumenis, tačiau nedidina jų masės. Kalanetikos treniruočių metu ne tik maloniai išmankštinsite kūną, bet ir paryškinsite kūno linijas. Kalanetika – tausoja ir stiprina sąnarius, neapsunkinant širdies darbo, pastovus kvėpavimas ramina ir stiprina nervų sistemą. Nauda – išmankštintas kūnas, žymiai didesnis lankstumas, ryškesni raumenys. Pagerėjusi kraujotaka ir medžiagų apykaitos veikla padeda jaustis gerai ir išlikti puikios nuotaikos. Tai pratimų sistema, susidedanti iš raumenų tempimo ir statinių “impulsinių” judesių. Užsiėmimų tikslas – sustangrinti kūną, nedidinant kūno masės, „nepumpuojant“ raumenų. Tai pasiekiama aktyvinant ir tonizuojant giliuosius raumenis. Jau po kelių treniruočių matomi akivaizdūs pokyčiai: tvirtėja poodinis sluoksnis, riebalų masė ima nykti, raumenys – stangrėti.
class
Kūno dizaino treniruotės – gražesnis ir sveikesnis kūnas, magiška energijos dozė, susidorojimas su sėdimo darbo skausmu, geresnis širdies ir kraujagyslių sistemos darbas.